Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Direktorat civilnog vazduhoplovstva: Izveštaj o Falkonu 50 nakon kompletne provere; B92 - Svi kvarovi na vladinom avionu, problema imali i Dačić, Vučić, Cvetković, Šutanovac...

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 18 april 2015 09:08
fristajlo
Bruka, svojstvena marionetskim vladama.
Ako se uopšte i radi o kvaru aviona.
Jer, možda je to bio samo scenario za izbegavanje krajnje neprrijatne obaveze...
Preporuke:
12
0
2 subota, 18 april 2015 09:19
Forever Jang
Može B92 da maže oči narodu, ali ovo je božje upozorenje. Da nije, ne bi se avion vratio od Makarske do Beogradan nego bi se srušio. Nadam se da će i predsednik ovo upozorenje pravilno shvatiti.
Preporuke:
6
1
3 subota, 18 april 2015 09:33
Trećepozivac
B-92! Ja vama ništa ne verujem, pa makar i da sednete golom zadnjicom na usijanu ringlu. Ima li neko ko zna i da nam kaže o čemu se ovde radi?
Po vazduhu lete krntijama, a po zemlji se voze najsavremenijim autima! Šio mi ga Đuro!
Hajde, dobri ljudi, udelite neki dinar našoj vladi i precedniku da kupe najsavremenije avionče i da više ne lete krntijama.
Preporuke:
8
0
4 subota, 18 april 2015 10:08
Gavra
A više od svih, mene bi najviše obradovao kvar na avionu kapoa Mila.
Preporuke:
3
0
5 subota, 18 april 2015 11:48
Svetislav Kostić
Svi kvarovi na vladinom avionu; Problema imali i Dačić, Vučić, Cvetković, Šutanovac. Na žalost da ovdje imenima navedene antisrpske izdajničke individue i avion preživili.
Preporuke:
4
1
6 subota, 18 april 2015 14:50
saša r.
Hajde više prestanite da dramite!
Prvo, taj Falkon je odličan avion, bar tri puta bolji od svakog Lirdžeta!
Drugo, on ima tri motora; u slučaju otkaza jednog (kao što je ovde slučaj), piloti pristupaju trimovanju motora, što je uobičajena i rutinska procedura. Situacija je nezgodnija kada se to dogodi u fazi poletanja ili sletanja, jer tada piloti vrlo brzo moraju da reaguju i odrade trimovanje. Ovde to nije slučaj, tako da debelo preterujete.
Zaposlite ozbiljnije urednike i novinare, pa se konsultujte sa pilotima i inžinjerima pre objave članka!
Preporuke:
10
0
7 subota, 18 april 2015 17:46
izveštaj?
Mene bi interesovao izveštaj Direktorata civilnog vazduhoplovstva o nesreći na aerodromu Nikola Tesla 13.Marta 2015.godine kada su u nesreći vojnog helikoptera,pri obvaljanju CIVILNOG ZADATKA živote izgubili civili i vojna lica.
n.
Preporuke:
6
0
8 subota, 18 april 2015 17:58
Zoran Đorđević
fristajlo
Ako se uopšte i radi o kvaru aviona.
Jer, možda je to bio samo scenario za izbegavanje krajnje neprrijatne obaveze...
Ja bih se sa ovim složio.
Zato se i vratio u Beograd. Da je sleteo u Split odande bi mu organizovali prevoz do Rima. Hteo on to ili ne.
Preporuke:
2
0
9 subota, 18 april 2015 18:16
Milutin
Plaćamo ceh urušavanja države i sistema koj je rapidno počeo od puča 2000 godine!
Dinkićevska Ekonomija destrukcije daje rezultate, propadamo....

Postajemo neozbiljna zemlja, svi nam se krišom posmevaju!
Moljakamo za letilice i delove??? Sramota.

Srbija ima putničku državnu avijaciju:

- 1 avion Falkon
- 1 avion Lir džet

- 2 avion aviona JAK-40 ( jedan vojni, i jedan za kalibražu u državnom inspektoratu na aerodromu Nikola Tesla)

Ili popravljajte, servisirajte i obnovite te letilice, ili prodajte i kupite dva-tri manja pouzdana aviona!

I dosta je više kukanja,sistem kao da se raspada, ispade da ništa ne možemo sami da organizujemo i uradimo, već zakukavamo i moljakamo!?

Pogledajte avijaciju malih zemalja Hrvatske, Albanije....
Preporuke:
1
0
10 subota, 18 april 2015 18:58
Velizar M.
Neverovatni su. Upregli su institucije države i sve medije, samo da bi hranili sopstvenu iskrivljenu sliku o sebi i sopstvenoj važnosti.
- Kada lome kolač u Kakovu to nije dovoljno veliko pa će reći da je Hilandar;
- Kada im na avionu štucne motor star trideset godina to nije dovoljno dramatično pa će vikati "Umal` izgibosmo! Ovo nam je drugi rođendan!"
- Kada pilot odradi uobičajenu proceduru, propisanu za gubitak motora, to nikako ne može biti mera njihove političarske "visosti" pa se mora reći kako im je nadčovečanskim naporom i izuzetnom veštinom spasao živote. I da, nikako se ne sme reći da su po predviđenoj proceduri smanjili visinu! Mora: "padali su kao kamen"!
Nego, ima li ovde, među komentatorima, kakvog psihologa ili psihijatra? Strašno me zanima profil ljudi koji daju ovako kr.t.nske izjave kakve su davali Vulin, Vučić, Antić, Pakova i društvo, sve sa njihovim medijskim pudlicama.
Preporuke:
1
0
11 subota, 18 april 2015 19:09
@Milutin
Ili popravljajte, servisirajte i obnovite te letilice, ili prodajte i kupite dva-tri manja pouzdana aviona!
E, Milutine, Milutine, pa to oni i hoće. Samo se malo femkaju. "Eto, ne bismo mi da trošimo narodne pare, nikako! Al` šta ćemo kad nas narod tera. Narod brine o nama. A glas naroda za nas je zakon!"
I onda će lepo preusmeriti pare predviđene za nabavku helikoptera (ako i to nisu slagali) i kupiti sebi nešto veće od Falkona. Možda neki polovni Erbas od Etihada?
A falkonu u stvari ništa ne fali, tj ništa mu ne bi falilo kada bi se ponešto i modernizovalo uz redovan servis.
Preporuke:
2
0
12 subota, 18 april 2015 20:34
svetozar
Vladimir Dimitrijević: Ko se druži s prokletim, prokletstvu se može nadati

Nikakvog čuda nema u tome što se predsedniku Srbije, Tomislavu Nikoliću, avion umalo nije srušio. Hvala Bogu da nije – ali bi opomena morala i njemu i nama da bude jasna. On je, kako su javljale novine, trebalo da pozove papu Franju u Srbiju i odlikuje nekog „vatikandžiju“ (izraz vladike budimskog Danila), i to o sedamdsetogodišnjici oslobođenja Jasenovca.
Preporuke:
2
0
13 subota, 18 april 2015 20:37
svetozar
Vladimir Dimitrijević: Ko se druži s prokletim, prokletstvu se može nadati

Tobož, nisu priznali „nezavisno Kosovo“. Formalno, zaista nisu; suštinski, njihov rad na Kosovu, počev od osnivanja gimnazije „Ignjacio Lojola“ u Prizrenu do danas, sve je, samo nije neutralan. O Stepincu, državotvornom „svecu“ papinih Hrvata, da i ne govorimo. Znamenja vezana za papu bila su jasna cele 2015: prvo su mu galeb i vrana napali i raščerupali golubove mira puštene za mir na Ukrajini (ovde:); onda je poginuo jedan mladić tokom kanonizacije njegovog skorog prethodnika, Ivana Pavla Drugog
Preporuke:
2
0
14 subota, 18 april 2015 20:41
svetozar
a onda se zapalila pećina Roždestva Hristovog posle njegove posete (ovde:). Svako normalan morao bi da vidi jasne znake Božje u svemu ovome. Ali, naši misle da je sve to samo diplomatija, i da sve to nema nikakve veze sa teškim posledicama koje snalaze i njih (zbog gaženja pravoverja) i nas (zbog mlakosti prema njihovim postupcima ).

Kosovo i Metohija predati su srboubicama, gej parade se organizuju, donose se antihrišćanski zakoni – i? Mislite li da ćemo dobro proći? Glas krvi predaka naših, ubijenih za reč Božju, a najviše od papista, vapije sa zemlje na nebo. Ne možemo mi svoju sreću graditi na izdaji onoga što je Srbin bio kroz vekove.

Uostalo, neće ovako još dugo: ili ćemo propasti, ili ćemo se podići. Trećeg nema. Ako propadnemo, prokletstvo će nas proždreti; ako se podignemo, biće to pokajanje u Hristu. Spasi, Gospode, narod Tvoj, i daj mu pokajanje!
Preporuke:
2
0
15 subota, 18 april 2015 21:01
SuperBad
Pokvario se avion dok su leteli na poklonjenje rimskom antihristu.Ima Boga
Preporuke:
1
0
16 nedelja, 19 april 2015 08:50
S.Z.Ž
Ubuduće bi piloti naših aviona i helikoptera koji voze naše zvaničnike trebali da u obavezni komplet oipreme duže i padobrane. Šteta je da opet u nekakvoj nesreći izgubimo najkvalitetnije pilote...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner